
خبرگزاری آریا - در نیمه نخست سال 1404، تعداد پیامهای مردمی ثبتشده در سامانه 137 منطقه 13 با کاهش 16 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، بر اساس ارزیابی عملکرد سامانه 137 پلاس، در ششماهه نخست سال جاری در مجموع 13 هزار و 439 پیام مردمی از سوی شهروندان این منطقه ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 16 درصدی را نشان میدهد.
مهدی بیگدلی، رئیس اداره بازرسی منطقه 13 گفت: موضوعات مربوط به نظافت معابر، لایروبی انهار، ترکیدگی لولههای آبیاری، رفع خطر درختان خشک و آبیاری فضای سبز بیشترین درخواستهای شهروندان را در این بازه زمانی تشکیل دادهاند که در اغلب موارد نسبت به سال گذشته کاهش پیام مشاهده شده است.
وی افزود: در شاخص رضایتمندی شهروندان از نحوه رسیدگی به پیامها، امسال شاهد افزایش رضایتمندی تا سطح 97 درصد بودهایم که بیانگر بهبود عملکرد واحدهای اجرایی منطقه است.
بر اساس نتایج این ارزیابی، ناحیه 2 منطقه 13 بهعنوان برترین ناحیه در پاسخگویی و رسیدگی به پیامهای مردمی معرفی شد. همچنین ادارات خدمات شهری ناحیه 4، شهرسازی ناحیه 2، فنی و عمرانی ناحیه 3، ترافیک ناحیه 4، اجتماعی و فرهنگی ناحیه 2 و اداره 137 ناحیه 1 در بین ادارات نواحی، بهترین عملکرد را در نیمه نخست سال جاری داشتند.
رئیس اداره بازرسی منطقه در پایان تأکید کرد: رسیدگی سریع و دقیق به درخواستهای شهروندان از اولویتهای اصلی مدیریت شهری است و تلاش میکنیم با بهبود فرآیندها، سطح رضایتمندی عمومی را بیش از پیش ارتقاء دهیم.
انتهای پیام/