
خبرگزاری آریا - رئیس مرکز مدیریت راههای کشور از برقراری میلیون تماس تلفنی با سامانه جامع اطلاعرسانی 141 در نیمه نخست امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای، محمد پورتیموری رئیس مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری، 23 میلیون و 908 هزار و 142 تماس تلفنی از سوی هموطنان با سامانه جامع اطلاعرسانی 141 برقرار شده که با رشد 24 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است.
پورتیموری اظهار کرد: گفت: در این مدت، کاربران جادهای استانهای مازندران با 41 درصد، تهران با 34 درصد و البرز با 10 درصد به ترتیب در صدر آمار برقراری تماس تلفنی هموطنان با سامانه 141 قرار داشتهاند.
وی از پاسخگویی بخشهای ستادی و استانی سامانه تلفنی 141 به 938 هزار و 667 تماس تلفنی در نیمه نخست امسال خبر داد و افزود: بخش ستادی به 412 هزار و 619 تماس و در بخش استانی نیز به 526 هزار و 48 تماس تلفنی پاسخ داده شده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای کشور در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در 6 ماهه ابتدایی سال جاری، 10 میلیون و 451 هزار و 775 بازدید هموطنان و کاربران جادهای از وبسایت 141 به ثبت رسیده که نشاندهنده افزایش 39 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 1403 است.
پورتیموری با اشاره به رشد 38 درصدی بازدید هموطنان از اپلیکیشن 141 در نیمه نخست سال 1404 عنوان کرد: در این بازه زمانی، دو میلیون و 369 هزار و 431 کاربر از سراسر کشور از این اپلیکیشن بازدید کرده و دو میلیون و 400 هزار نفر آن را بر روی تلفنهای همراه خود نصب کردهاند.
وی تأکید کرد: همچنین ارسال 359 هزار و 260 پیامک به سامانه پیام کوتاه 1000141 از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، از کاهش هشت درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر میدهد.