
خبرگزاری آریا -بر اساس اعلام اداره کل امور مالی سازمان بنادر و دریانوردی، ملاک ارزیابی درصد وصول مطالبات بر پایه میزان درآمدهای تحققیافته جاری و سنواتی بوده است.
به گزارش خبرگزاری آریا از آبادان؛مدیر بنادر و دریانوردی آبادان با بیان این مطلب افزود: در توضیح این موفقیت آمده است که پیگیریهای مستمر و مداوم در زمینه وصول مطالبات، عامل اصلی این دستاورد بوده است.
مالکی زاده خاطرنشان کرد: از جمله مهمترین چالشهای موجود، عدم همکاری برخی بدهکاران تجاری در پرداخت بدهیها بود که از طریق برگزاری جلسات متعدد، پیگیریهای سازمانی و ستادی و در برخی موارد اعمال قانون نسبت به وصول مطالبات اقدام شده است.
حمیدرضا اشترابه رئیس اداره امور اداری و مالی بنادر آبادان در ادامه گفت: تحقق این رتبه موجب ارتقای کیفیت عملکرد و انگیزه کارشناسان در تداوم مسیر موفقیت شده و در نتیجه، کاهش بندهای حسابرسی و کاهش پاسخگوییهای تکراری مسئولان ذیربط را در پی داشته است.
وی اضافه کرد : برنامه زمانبندی منظم برای پیگیری هفتگی و ماهیانه مطالبات نیز از دیگر اقدامات مهم این مدیریت به شمار میرود که نقش موثری در جلوگیری از افزایش و تورم حساب بدهیهای اشخاص حقیقی و حقوقی داشته است.
پایان پیام./