
خبرگزاری آریا - معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در همراهی با مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی از ستاد جامع ارتباط مردمی (میز خدمت) بازدید کرد و در جریان فعالیت این بخش و نحوه پاسخگویی به سوالات مردمی قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا، امروز سهشنبه 22 مهرماه، ناصر رضایی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی و مجموعه تحت مسئولیت وی؛ستاد جامع ارتباط مردمی (میز خدمت) میزبان حبیب اله طاهرخانی معاون مسکن و ساختمان وزارتخانه بود و در جریان این بازدید به تشریح فعالیتهای ارتباط مردمی پرداخت.
در جریان این بازدید، تقویت همکاری بخشهای مختلف ستاد برای پاسخگویی مناسبتر به مردم مورد تاکید معاون وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی قرار گرفت.
پاسخگویی به سوالات شهروندان و مراجعهکنندگان در بخشهای مربوط به سامانههای فعال در بخش مسکن و مقررات ملی و کنترل ساختمان، ارایه آمار از وضعیت سامانه خودنویس، واگذاری اراضی به اجرای قانون جوانی جمعیت، موارد مربوط به فرایند پیشرفت واحدهای نهضت ملی مسکن و زمان تحویل آنها و دیگر موارد مورد بازبینی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، همچنین در این بازدید با برخی از مراجعه کنندگان به گفتوگو پرداخت و میزان پاسخگویی به مراجعان را در بخش مسکن و ساختمان ارزیابی کرد.
طاهرخانی تقویت بخش ارتباط مردمی را راهکاری برای تقویت شفافیت و پاسخ به پرسشهای مردمی در زمینههای مختلف مسکن و ساختمان و شهرسازی و دیگر بخش های حوزه وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد.

