
خبرگزاری آریا -مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از ارتقای خدمات مرکز ارتباطات مردمی 122 و توسعه زیرساختهای پاسخگویی در یک سال اخیر خبر داد و گفت: طی این مدت، به 47 هزار و 800 درخواست مشترکین در سطح استان رسیدگی شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آریا از کرمانشاه
رضا داودی با اشاره به فعالیت شبانهروزی این مرکز بیان کرد: مرکز 122 طی یک سال گذشته با پاسخگویی به 245 هزار تماس شهروندان، بیش از 47 هزار و 800 درخواست را ثبت و برای بررسی و رسیدگی به اکیپهای حوادث آب و فاضلاب در سراسر استان ارجاع داده است.
او افزود: ثبت حوادث آب و فاضلاب، بررسی کیفیت آب، گزارش مصارف یا انشعابات غیرمجاز، ثبت شکایات، ارائه مشاوره درباره قبوض و امور مشترکین، ثبت پیشنهادات و راهنماییهای فنی از جمله خدمات این مرکز است که بهصورت 24 ساعته ارائه میشود.
مدیرعامل آبفای استان خاطرنشان کرد: پس از رسیدگی و رفع هر حادثه، برای سنجش میزان رضایت، با مشترک تماس گرفته میشود و نظرات مردم برای بهبود خدمات در اختیار مدیران مربوطه قرار میگیرد.
داودی همچنین از راهاندازی سامانههای اطلاعرسانی برای کاهش زمان انتظار مشترکین خبر داد و گفت: بارگذاری اطلاعیه صوتی روی سامانه 122، ارسال پیامک اطلاعرسانی درباره تعمیرات و افت فشار یا قطع آب با استفاده از بانک GIS، ارسال پیامک کد پیگیری درخواست و پیامک اعلام پایان رفع حادثه از جمله اقدامات جدید این مرکز برای صرفهجویی در وقت و هزینه مردم است.
مدیرعامل آبفای استان در پایان بر تداوم توسعه خدمات غیرحضوری و افزایش سرعت رسیدگی به درخواستهای مردمی تأکید کرد.